قیمت یخچال فریزر ساید بای ساید بوش المان

Wiki Article


از دیگر ویژگی‌ های این محصول می‌ توان به یخ‌ساز، آب‌ریز، فیلتر تصفیه‌ ی‌ آب و تهویه‌ ی هوا و همچنین سیستم حفاظتی ضد باکتری اشاره کرد. این شرکت مشتریان زیادی را به سمت خود کشانده و با ارائه‌ ی خدمات پس از فروش مناسب آن‌ ها را راضی نگه‌ داشته است. ظرفیت خالص بخش فریزر این یخچال ساید بای ساید بوش ۲۲۸ لیتر است، و ظرفیت انجماد فریزر۱۱ کیلو گرم است و زمان انجماد مواد غذایی تا ۲۴ ساعت است.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

مزیتی که محصولات امروزی دارند در این می‌باشد که از گنجایش بالایی برخوردارند و به خوبی می‌توانند جوابگوی نیازهای شما باشند. یخچال و فریزر 80A104 را که در بخش‌های قبلی معرفی نمودیم از محصولات با گنجایش 668 لیتر بوش می‌باشد که توسط آن می‌توانید اقدام به ذخیره سازی حجم انبوهی از اقلام غذایی نمایید. قسمت یخچال آن با ظرفیت 438 لیتر میتواند پاسخگو نیاز های پرجمعیت ترین خانواده ها باشد و طراحی هوشمند داخل آن نیز به گونه ای است که از بیشترین فضای ممکن برای قرار دادن مواد غذایی استفاده کرده. فریزر این مدل ساید بوش دارای ظرفیت 230 لیتر است و با طراحی مناسب خود توانایی جا دادن بیشترین مقدار اغذیه را دارد. قسمت فریزر نیز دارای 3 قفسه و دو کشو می باشد و همچنین بر روی درب آن four قفسه گنجانده شده اند؛ البته محفظه ی آب و قسمت تعیین شده برای یخساز و آبریز نیز در این مکان قرار گرفته که بخشی از فضا را در اختیار گرفته است.


قیمت یخچال فریزر ساید بای ساید بوش المان


جهت دریافت مشاوره در زمینه خرید لوازم خانگی و یا ارائه انتقادات و پیشنهادات خود می توانید از طریق راه های ارتباطی زیرا با ما در تماس باشید. برای اطلاع از جشنواره‌ها، تخفیف‌های مناسبتی ویژه و تماشای ویدیوهای جذاب آنباکسینگ محصولات حتما بانه‌بازرگان در اینستاگرام و تلگرام را دنبال نمایید. برای دریافت مشاوره رایگان در خصوص خرید لوازم خانگی با کارشناسان مجرب بانــه‌بازرگــان تماس حاصل بفرمایید. کالا حراجی به عنوان یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه های اینترنتی فروش تلویزیون ال ای دی با بیش از یک دهه تجربه، با پایبندی به سه اصل، پرداخت در محل، 7 روز ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصل‌بودن کالا . بوش در سری جدید محصولات خود از یک نوع طراحی استفاده کرده است به همین دلیل هم در نگاه اول بسیاری از محصولات این شرکت شبیه به هم به نظر می‌رسند. این کار سنت بوش است که محصولاتی هم شکل اما با امکانات مختلف طراحی کند که برای همه اقشار جامعه توجیه اقتصادی داشته باشد.


در واقع جایگذاری مناسب این ال ای دی ها در ساید بای ساید باعث ایجاد فضایی روشن و عدم وجود سایه در داخل دستگاه شده است. این ال ای دی ها همچنین علاوه بر فراهم کردن طول عمر بالا برای دستگاه، از ایجاد گرمای بیشتر در داخل ساید بای ‌سایدها جلوگیری کرده که باعث عدم فشار بیشتر به موتور دستگاه خواهد شد. این یخچال ساید بای ساید قابلیت اتصال به آب شهری را دارا می باشد و به آسانی در هر لحظه که اراده کنید ، آب سرد ، یخ مکعبی یا یخ پودری را برای شما فراهم می سازد.


اندازه عرضی این یخچال ها از 75 شروع شده و تا 85 سانتی متر تولید می شود.ارتفاع این یخچال ها معمولاً بین one hundred seventy five تا 185 سانتی متر متغیر است.علاوه بر این عمق این یخچال ها بین seventy five تا eighty five سانتی متر است. این محصول، یک یخچال فریزر کاملاً ضدبرفک یا NoFrost به حساب می‌آید. در صورت ایجاد برفک نیز چیلر با دمیدن هوای گرم به سرعت آن را از بین خواهد برد. نوردهی این نوع لامپ‌ها نسبت به انواع معمولی تا سه برابر بیشتر بوده و در عین حال انرژی بسیار کمتری نیز مصرف می‌کنند. به این مزیت‌ها باید این مورد را نیز اشاره کرد که لامپ‌های LED گرمای ناچیزی نیز تولید کرده که این موضوع موجب تازه‌تر ماندن و افزایش ماندگاری مواد غذایی می‌گردد.


ظرفیت خالص یخچال ساید بای ساید بوش K80 معادل ۴۳۸ لیتر می‌باشد و این محصول از فناوری Multi Airflow-System پشتیبانی می‌کند به طور کلی این یخچال چهار قفسه شیشه ای نشکن دارد که دو قفسه قابلیت تنظیم ارتفاع دارد این محصول در قسمت راست یخچال K80 قرار گرفته است. برند نام‌آشنای بوش، یکی از خوش‌نام‌ترین شرکت‌های تولید کننده لوازم خانگی در دنیا به حساب می‌آید که محصولاتی فوق‌العاده باکیفیت را روانه بازار می‌سازد. یخچال فریزر ساید بای ساید بوش مدل KAD80A104 نیز محصولی، خوش‌ساخت، باکیفیت و کاربرپسند محسوب می‌شود. ساید بای ساید بوش مدل KAD80A404 استیل با ظرفیت 32 فوت دارای آبریز و یخ ساز اتوماتیک می باشد که به شما این امکان را می دهد تا در هر زمان که می خواهید آب خنک و یخ قالبی یا خرد شده را تنها با لمسی کوچک در اختیار داشته باشید. پیش از آنکه به جزییات و قیمت یخچال ساید بای ساید بوش مدل KAD80A104 بپردازیم لازم است به مهم ترین خصوصیات آن که داشتن مینی بار، آبریز و یخ ساز اتوماتیک است اشاره کنیم. یخچال فریزر ساید بای ساید بوش KAG90AI20 یکی دیگر از محصولات و یخچال فریزرهای با کیفیتی است که توسط شرکت معتبر bosch تولید و روانه ی بازار شده است.


یخچال فریزر KAG90AI20 به یک باز خانگی برای دسترسی به نوشیدنی ها و خوراکی های محبوب شما مجهز می باشد و همچنین دارای یخ ریز و آب ریز نیز می باشد و برای تامین آب مورد نیاز به آب شهر نیز وصل می شود. برای تنظیمات یخچال یک پنل لمسی روی درب یخچال قرار داده شده است که به راحتی می توانید از آن استفاده نمایید. یخچال ساید بای ساید بوش K80 غذاها را را با طراوت و تازگی نگه داشته و می‌تواند برای مدت زمان طولانی‌ترین محصولات غذایی شما را حفظ کند. این یخچال برای تمامی غذاها دمای مناسبی ارائه می‌دهد و هوای موجود در یخچال دائم در حال چرخش است و به همین دلیل تازگی مواد اولیه حفظ می‌شود.


یخچال های دوقلو به دلیل اینکه طراحی آنها مجزا از یکدیگر می باشد بنابراین خیلی راحت تر می توان آنها را در هر قسمت از هر آشپزخانه ای قرار داد. در ادامه ابعاد این نوع یخچال ها را به صورت یک جدول آورده ایم تا شما به خوبی ارتفاع، عمق و عرض آنها را مطلع شوید. این طراحی های ابتکاری و لاکچری موجب زیبایی هر چه بیشتر و همینطور استفاده آسان از آنها می شود. این خلاقیت و طراحی های مفید، موجب مصرف بهینه انرژی نیز می شوند به طوری که تا 41% از هدر رفتن سرمای یخچال جلوگیری می کنند.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

طبقات منظم و کشوها ومحفظه هایی، بر روی درب یخچال، به طور مرتب ساخته شده است. یخچال فریزر بسیار زیبا و جادار بوش مدل KAN56V404 در رنگ استیل و بدنه ای از جنس استیل می باشد که دارا ی سیستم ضد بو و تهویه هوا می باشد . این ساید با گنجایش دقیق 28 فوت برای خانواده های با جمعیت متوسط و زیاد گزینه ای مناسب می باشد . دارا بودن فناوری سریع در سرد کردن و انجماد مواد غذایی باعث ماندگاری و تازه بودن این مواد می شود. وجود کشو ها و طبقه ها برای نگهداری میوه و سبزیجات و مواد دیگر می تواند مناسب همه افراد خانه باشد .


قیمت روز یخچال فریزر ساید بای ساید بوش


یخچال فریزر ساید بای ساید بوش سری 8 مدل KAG90AI20N از تولیدات خوش ساخت و جذاب این کمپانی است که با کیفیت بالا و دیزاین عالی ساخته شده است. این محصول دارای بدنه ی استیل با این رنگ است و دارای گنجایش 608 لیتر می باشد.با این گنجایش بالا می توانید جزیره ای غذایی در گوشه ای از آشپزخانه مهیا نمایید و انواع خوراکی ها و مواد غذایی را در آن بچینید. شما می توانید از طریق آنها در داخل محفظه ی یخچال و فریزر KAG90AI20N نظم بالایی ایجاد کنید و علاوه بر آن از حداکثر گنجایش خالص محصول استفاده نمایید.


کاربرگرامی، با درخواست ستاد مبارزه با قاچاق ارز و کالا، این محصول حذف گردید. با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

کمپانی بوش یک کشو مخصوص سبزی و میوه طراحی نموده است که داخل این کشو میوه و سبزیجات مدت زمان طولانی تری باقی می مانند و تازگی و طراوت مواد خوراکی حفظ می شود. بررسی بفرمایید برچسپ های داخل یخچال عدد لیتر نوشته بر 28 تقسیم کنید. فقط این نکته را اشاره نکردید که اگر یخچال در کنار دیدار قرار بگیرد چقدر باید فاصله اضافی داشته باشد تا کاملا درب آن باز شود مخصوصا که درب بعضی از یخچالها محدب است. این مدل یخچال ها با عرض ۹۰- ۹۲ سانتیمتر تولید می شوند و از لحاظ ارتفاعی هم ۱۷۵ – ۱۸۰ هستند و از لحاظ عمقی از ۷۵ تا ۸۵ سانتیمتر بسته به ظرفیت یخچال متفاوت هستند. البته در برخی از برند ها یخچال دوقلو با عرض ۶۵ تولید می شود که باید از لحاظ عرضی ۱۴۰ سانتیمتر فضا در طراحی در نظر بگیریم. برای یخچال دوقلو در طراحی، باید یک فضایی هم به عنوان بادخور در نظر گرفت.


، منظور از فوت یخچال ها که به آن ها اشاره داریم همان فوت مکعب است ، به عنوان مثال در نظر بگیرید که 28 عدد مکعب با ابعاد 10 در 10 در 10 دارید که وقتی کنار هم قرار دهید مساوی می شود با یک فوت مکعب که برابر است با 28.36 لیتر . حال سوالی که وجود دارد این است که من باید یخچال ساید بای ساید چند فوت خریداری کنم ؟ در ادامه عرض یخچال ساید ، ارتفاع یخچال ساید و عمق آن ها را برای شما مشخص کرده ایم ، به طور خلاصه فوت را می توان واحد اندازه یخچال دانست . این دستگاه با برخورداری از دو عملکرد SuperFreezing و SuperCooling کمک کرده است بتوانید با خیال راحت و بدون نگرانی از گرم‌شدن موادی که از قبل در یخچال یا فریزر بوده‌اند مواد غذایی تازه خریداری شده را داخل یخچال و فریزر بگذارید. این دو عملکرد به خنک‌سازی و انجماد سریع‌تر مواد غذایی جدید کمک می‌کنند و با فعالسازی آن پس از مدتی عملکرد دستگاه به‌طور خودکار به حالت عادی بازمی‌گردد تا در مصرف برق صرفه‌جویی شود.


در طی بخش‌های قبلی به بررسی مشخصات فنی یخچال و فریزر 80A104 پرداختیم که با توجه به آن‌ها می‌توان گفت که بوش محصولی ایده آل و نوین را وارد بازار نموده است. این دستگاه دارای ظرفیت 668 لیتر می‌باشد که به شما امکان می‌دهد بتوانید حجم زیادی از اقلام غذایی را در آن ذخیره نمایید. وجود فناوری‌های خنک کنندگی ویژه زمینه ساز این شده است تا یخچال بتواند روند خنک کردن مواد غذایی را با قدرت بیشتری انجام دهد از این طریق آن‌ها را برای مدت زمان طولانی شاداب و تر و تازه نگه خواهد داشت. اما تولبدکنندگان برای رفاه حال بیشتر کاربران و برای اینکه دستگاه توانایی بیشتری داشته باشد فناوری‌های پیشرفته را بر روی محصولات تعبیه نموده‌اند که هر کدام به شیوه‌ای مختلف خدمات در اختیار شما قرار می‌دهند. در هر کدام از این بخش‌ها می‌توانید شاهد حضور قفسه‌های شیشه‌ای باشید که دارای مقاومت خوبی هستند و می‌توانند وزن مواد غذایی را تحمل کنند. از طرفی دیگر کشوهای شیشه‌ای نیز در پایین قفسه‌ها حضور دارند که می‌توانید از آن‌ها جهت قرار دادن میوه‌ها و سبزیجات و گوشت‌ها استفاده نمایید که به دلیل شفاف بودن می‌توانید بدون باز کردن محتویات آن را ملاحظه نمایید.


فروش یخچال و فریزر ساید بای ساید بوش


از طرفی دیگر این لامپ ها بسیار کارآمد و با دوام هستند و تا مدت زمانی طولانی بودن کم شدن نور می توانند کار کنند. همچنین این لامپ ها نسبت به لامپ های دیگر گرم نمی شوند و انرژی بسیار کمی را مصرف می کنند. به احتمال زیاد یخچال فریزرهای معمولی به طور کامل نتوانند مواد غذایی را منجمد یا از آن ها محافظت کنند. قابلیت SuperFreeze در یخچال ساید بای ساید بوش KAG90AW204 از غذاهای منجمد شده ی داخل فریزر محافظت می کند. هنگامی که مواد غذایی را داخل فریزر قرار می دهید به سرعت توسط قابلیت SuperFreeze منجمد می شوند. از طرفی دیگر این قابلیت از ذوب شدن مواد غذایی جلوگیری می کند و موجب می شود مواد غذایی داخل فریزر به طور سالم و بهداشتی باقی بماند.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

با توجه به تمام مزایا و نقاط مثبتی که در ساید بای سایدهای بوش وجود دارد، اما چند مورد محدود را نیز می‌توان از معایب این دستگاه اشاره کرد. در واقع اصلی‌ترین ایراد دستگاه را می‌توان تنها به اندازه و ابعاد بزرگ آن نسبت داد. به عبارتی با قرار گیری غذا در یخچال هوای گرم را از آن می‌ گیرد و به جای آن هوای خنک را بر روی مواد منتقل می‌ کند. پایین ترین حالت خنک کنندگی تا 2 درجه سانتی گراد است که می‌ توانید دمای آن را به صورت دلخواه تنظیم کنید. همچنین به منظور جلوگیری از مصرف برق بعد از 6 ساعت از فعال بودن به صورت خودکار این سیستم خاموش می‌شود. سیستم Multi Airflow هوا را به طور مساوی توزیع می کند و رطوبت داخلی مناسبی را ایجاد می کند.


خرید یخچال فریزر ساید بای ساید بوش


در واقع گنجایش مناسب ساید بای سایدهای بوش و قفسه‌های بزرگ، حداکثر فضا را در اختیار کاربران برای استفاده از مواد غذایی به صورت هفتگی و ماهانه را می‌دهد. فروشگاه لوازم خانگی کاشانه، یکی از گسترده‌ترین و مطمئن‌ترین بسترها برای خرید انواع یخچال بوش و دیگر محصولات خانگی می‌باشد. شما می‌توانید با مراجعه به سایت کاشانه، نقد و بررسی تخصصی محصولات را بخوانید و در صورت نیاز محصول را سفارش دهید. تیم پشتیبانی حرفه‌ای کاشانه شما را در انتخاب محصولی متناسب با نیازهایتان راهنمایی کرده و دسترسی شما به قیمت و ویژگی محصولات موجود در سایت را امکانپذیر می‌کند تا امکان مقایسه محصولات را داشته باشید.


حالا نوبت به فضای داخلی این محصول رسیده است زمانی که درب یخچال را توسط ته دستگیره های کشیده و زیبا باز می کنید با سیل عظیمی از توانایی های این محصول رو به رو می شوید. بر روی درب تعدادی قفسه را جهت نگهداری انواع شیشه های مربا و بطری های نوشیدنی قرار داده اند. بر روی این طبقات همچنین می توانید خوراکی های کوچک را قرار دهید تا در زمان نیاز به دنبال آنان نگردید.


دارای نمایشگر دیجیتال جهت تنظیم دما و رطوبت برای بخش یخچال و فریزر بصورت جدا است. به طور کلی هرچه یخچال و فریزر بزرگتر باشد هزینه انرژی مصرفی آن هم بیشتر خواهد بود. بسیاری پیش آمده هنگام خرید یخچال در بازارخیلی ها به فوت اشاره می کنند که واحد درست آن لیتر می باشد و با عبارت هایی که با عنوان 20،28،30،34 فوت اعلام می شوند دچار اشتباه خرید نشوید.



یخچال ساید بای ساید KAG93 بسیار جادار است و مواد غذایی را کاملا تازه و بهداشتی نگه می دارد. شما می توانید برای خرید یخچال فریزر بوش KAG93 به ادامه مطلب مراجعه کنید و یا با مشاوران ما در بابیروز تماس بگیرید. این یخچال از نظر مشخصات فنی طراحی و قابلیت‌ها و امکانات مختلف حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.


قیمت یخچال فریزر ساید بای ساید بوش


قیمت یخچال دوقلو سامسونگ در بانه قیمت یخچال فریزر دوقلو سامسونگ در...


چراغ های LED یک مفهوم روشنایی کاملا جدید برای یخچال ساید بای ساید استیل ارائه می دهد که حتی نور داخلی را بدون درخشش نیز تضمین می کند و حرارتی از خود ساطع نمیکند. چراغ های LED از برق کمتری نسبت به چراغ های معمولی یخچال استفاده می کنند و طول عمر یخچال بوش ساید بای ساید را افزایش می دهند. یخچال ساید بای ساید بوش مدل KAD80A404 با طراحی شیک و مشتری پسند، مناسب برای دیزاین آشپزخانه های مدرن شما می باشد. برای اطلاع از قیمت و خرید مستقیم یخچال ساید 32 فوت بوش بدون پرداخت وجه، ارسال و نصب رایگانگارانتی تابا سرویستوسط با شماره های تماس موجود و یا شماره های تلگرامی ما در تماس باشید. گشایش درب های یخچال ساید بای ساید KAG90AI20 شما را با پدیده ای از بوش مواجه خواهد کرد که نظم خاص آن و کارایی بالایش شما را جلب خود خواهد کرد. هیچ مکانی از ساید بای ساید بوش KAG90AI20 بدون استفاده نمانده است و با کشو ها، قفسه ها و محفظه هایی بر روی درب امکان ذخیره سازی بیشترین حجم مواد غذایی را دارد.


وجود چهار طبقه در بخش یخچال و فریزر که قابلیت تنظیم ارتفاع را نیز دارند که متناسب با نیاز خود و اندازه مواد غذایی می توان ان را تنظیم کرد . دو کشو در یخچال برای میوه و سبزی جات جهت تازه نگه داشتن و بر روی در جای بطری برای نگه داشتن بطری هایی همچون اب لیمو و اب میوه کار را راحت کرده است . کشوهایی در فریز نیز وجو دارد که محصولاتی از قبیل گوشت را برای مدت زمان طولانی می تواند حفظ کند . به دلیل دارا بودن و قرار گرفتن منظم داخلی درب ها به راحتی باز و بسته می شوند و قفل کودک نیز جلو باز کردن توسط بچه ها را می گیرد تا هوا به یک میزان در گردش باشد و از فاسد شدن مواد جلوگیری کند. برند بوش نامی پرآوازه و محبوب در تولید انواع لوازم خانگی است که از فناوری های روز دنیا در تولیدات خود بهره می برد و همه استانداردهای لازم را رعایت کرده است و موفق به کسب رضایت کاربران شده است. یکی از تولیدات این شرکت، یخچال ساید بای ساید مدل KAG93AI30M است که تاکنون فروش قابل توجهی داشته و به دلیل عملکرد و ویژگی های خوبش موفق به جلب توجه خریداران شده است.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

یخچال ساید بای ساید 32 فوت بوش رنگ سفید مدل KAD80A104با ظرفیت 668 لیتر ، می تواند تا 27 کیسه خرید مواد غذایی را در خود جای دهد - مناسب برای فروشگاه بزرگ هفتگی شما. فناوری خنک کننده همه جانبه هوای خنک را در داخل یخچال به گردش در می آورد ، بنابراین مواد غذایی شما همیشه در هر قفسه ای در شرایط عالی باقی می مانند. درب هوشمند HomeBar بدون نیاز به باز کردن درب اصلی یخچال ، به شما دسترسی سریع به نوشیدنی های مورد علاقه خود می دهد.


یخچال و فریزر ساید بای ساید بوش

یخچال فریزر ساید بای ساید بوش آلمان


جریان هوای چندگانه و فیلتر بهداشتی سلامت میوه و سبزیجات را تضمین می‌کند. اگر شما نیز تجربه استفاده از یخچال ساید بای ساید بوش و فریزر بوش را دارید، نظرات، دیدگاه ها و حتی انتقادات خود را با ما و دیگر مشتریان خانه بوش در میان بگذارید. یخچال فریزر بوش(فریزر پایین) همانطور که از نامش پیداست دارای قسمت بالایی یخچال و قسمت پایینی فریزر است که از آن برای نگهداری مواد غذایی انجمادی همچون، گوشت، مرغ، سبزیجات پخته شده، پیاز داغ و ... استفاده می شود و از قسمت یخچال این محصول نیز برای نگهداری انواع میوه و سبزیجات، غذای مانده، بطری آب، دارو، پنیر، مربا و ... یخچال فریزر پایین ساخت کشور ترکیه و تحت لیسانس بوش آلمان است که در ساخت آن از بهترین مواد و متریال های متناسب با دانش روز استفاده شده است که از طول عمر بالایی برخوردار است. دارای دو درب اصلی است که درب بالایی آن یخچال و پایینی آن فریزر است.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

با استفاده از این سیستم برفک روی مواد غذایی و دیواره های فریزر بطور اتوماتیک از بین می رود. با توجه به آنکه اطلاعات مرتبط با ظرفیت یخچال ها همگن و قابل مقایسه نمی باشد و در برخی از یخچال ها بر اساس فوت مکعب و در برخی بر اساس لیتر خالص یا ناخالص اعلام گردیده است. در رابطه با وزن یخچال ساید اسنوا باید بگوییم که این نوع یخچال ها از وزن بالایی برخوردار هتند .



تولیدکنندگان در این نسل بخشی را به محصولات نوین خود اضافه نموده‌اند که موجب دسترسی سریع به اقلام غذایی ضروری می‌شود و موجب صرفه جویی در مصرف انرژی می‌شود. بوش از این قابلیت تحت عنوان هوم بار یاد می‌کند و بر روی نسل جدید ساید بای سایدهای خود قرار داده است. 80A104 از سری تولیدات ساید بای ساید بوش می‌باشد که از وجود قابلیت هوم بار بهره می‌برد. این ویژگی را می‌توانید به صورت درب کوچکی بر روی درب اصلی مشاهده نمایید که به معماری یخچال جذابیت خاصی را بخشیده است. قبل از خرید از هر مجموعه ای این مورد را در نظر داشته باشید.ارسال کالا از بانه مجموعه ماه بانو با دارا بودن جواز کسب فروش لوازم خانگی و همچنین نماد اعتماد الکترونیکی 2 ستاره می تواند انتخاب خوبی برای خرید لوازم خانگی شما از بانه باشد.


همه چی در مورد یخچال و فریزر ساید بای ساید بوش


همانطور که از نامش پیداست دارای دو درب بزرگ جداگانه است که جنس بدنه یخچال از استیل ضد زنگ است که زنگ نمی زند و برای طبقات نیز از شیشه نشکن استفاده شده است، که نسبت به انجماد مقاوم است. این نوع یخچال دارای مدلها و طرح های مختلفی است که بسته به سلیقه خود می توانید یکی از مدلها را انتخاب و به صورت اینترنتی از خانه بوش خریداری کنید. در بسیاری از موارد پیش آمده است که خریدار بدون اطلاع از اندازه محلی که قرار است یخچال در آن قرار بگیرد اقدام به خرید می کند. لطفا قبل از خرید حتما محل قرارگیری یخچال را اندازه گیری نمایید.فضایی که شما در اختیار دارید، ظرفیت داخلی که شما می توانید داشته باشید را تحمیل می کند.


طبقات مختلف و مخصوصی برای گذاشتن تخم مرغ، دارو، میوه و بطری آب دارد. محفظه ای که با حفظ رطوبت میوه و سبزی ها را تازه و با طروات برای مدت زمان زیادی نگهداری می کند. تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه سیلا کالا محفوظ می‌باشد.

Report this wiki page